torsdag den 10. maj 2007

Kathrine og Christel på vej...

Vi er frie som fugle og flyver rundt et sted lige over ækvator, hvor solen svitser vores blege skin til stribet flæsk, men tæt nok på Atlanterhavet til at få masser af frisk luft i lungerne og sand mellem tæerne. Vi er her dog mest for at få jord under neglene. Det handler om HIV/AIDS i Liberia - men lige så meget om smukke mennesker med lig i lasten og sår på sjælen. Mennesker, der trænger til en bedre tilværelse... So we are working on that =)

I godt tre måneder står menuen på spørgeskemaer og interviews for at udarbejde nogle rapporter til Dansk Missionsråds Udviklingsafdeling, der i samarbejde med Danida har kørt HIV/AIDS projekter blandt internt fordrevne mennesker i Liberia.

Velkommen til vores eventyr!

3 kommentarer:

Søren Kiilerich sagde ...

Hey tøsepiger

Godt at se i er kommet online! Glæder mig til at følge lidt med i jeres hverdag. Har tilladt mig at reklamere lidt for jer på Melatonin ...

Guds fred!

Søren K

kirsten sagde ...

Kathrine O.!: Ha, det lykkes! I er simpelthen online! Det er jo et mirakel (og ja, selv tak! :-) - men jeg mindes da, jeg sendte et link med wordpress?)

Nuvel, bagatel til side - Jeg glæder mig til følge med i jeres projekter herfra ... det er stort, det I har gang i.

Knus Kirsten

P.S. Jeg lover i øvrigt kun at skrive søde, pæne kommentarer.

Steffen sagde ...

Hey girls

Dejligt at se jer online.

God bless!

kh
stef